Monday, January 6, 2014

Hai assalamualaikum :)
Tetiba hari ni rasa nak update blog walaupon dah lame tak bukak and takkan ada sapa yg baca sebab lama tak update.haha.
NUR LIYANA BTE MOHD RADZI.
pernah suatu ketika dulu menjadi orang yg paling aku sayang.
Yang selalu ada bila aku sedih.
Yang selalu ada bila aku memerlukan.
Yang selalu ada bila aku di kala kesusahan.
Yang selalu menggembirakan aku.
Yang dahulunya menjadi peneman hidup aku.
Kini tinggallah kenangan.

Sorry lah kalau selama ni anep banyak lukakan hati awak.selalu buat awak nangis.anep tau awak banyak sangat dah terluka.Sebab tuh awk move on.But its okay.I know that.Its better for us right ?
Tapi bagi anep,awaklah orang yang paling anep sayang.tkada sapa yang bole mnggantikan awak sayang.
Suka duka kita bersama memang takkan boleh hilang.You complete my life :( 
You are the best FRIEND & LOVER that i know. 
But kalau dah takda jodoh takkan kita nak melawan kan ?
I still remember the day when i ask u to become part of my life.
It realy scared me up.Haha.Sumpah takot segan malu semua takot2 awak tak nak terima.
But at last,awak terima.tq sangat sangat.That was the best moment in my life :)

sori kalau tak tegur awak dah lepas ni.Awak taukan perangai anep macam mana?
Susah nak terima hakikat yang awk dah dengan orang lain.huhu.Kalau boleh tanak terserempak dengan awk dah.Takot teringat awak.

Untuk orang baru yang bersama awak,cuma berharap dia tak sia-siakan hidup awak.
You deserve better.Just go live your life oke nurli ?Hihi
All the best for you SAYANG !:)


Last picture of us :)




No comments:

Post a Comment