Monday, January 27, 2014

Assalamualaikum :)

Bila tengok si fizah post kat alya pasal blog,ttbe aku berblogwalking jap.
Semua yang aku follow dulu aku bukak balek. Hahaha. Series lawak balek dohh tengok blog yang lame lame.
Aku rase aku lah pencetus diorang buat blog ni kot. Hahaha. Antaranye tgok blog zati,dok cite pasal zul ex die,die segan bile kiteorg cakap pasal sodot. ahhaha.sumpah lawak. sodot pulak dengan ex die si aten.dok wish birthday die. ala sweeeeet gituu .hihi. yana.pasal erm erm malas ah cite .hahaha. bende dah jadik nak buat camne .anjanng pulakk dok stghhess pasal ape tah aku tgok post die. tapi pasal korea2 sikit -,-. sedeh pedih aku tgok. ojangg cite pasall die slalu lepak rumahh. haihh.tak jalan ke jang.jang ooooo jangg.
Ira pulak post makanannnnn aje .yela merantau berjalan sakan aku tgok die.syok kalau dapat awek cantek mcm die .hahahaha. tapi ennnnnn,anis sorang je geng kite takde blog.esh esh esh.awat tak buat anis?

Tapi sekarang semua insta jee. Biasalah dok riak nak tunjuk gamba p situ lah p sana lahh. hahaha. 
K.bai :)

No comments:

Post a Comment