Thursday, May 5, 2011

It's All About Kawan . Friends .



LOYALTY to our fiendship :)

yeah ! skrang nih dalam dunia of coz laa bersepah sepah kan kawan yg ada .
tapi nak tanyer koranglaa en.
semua kawan ke buleh dipercayai ?
semua kawan ke amek berat pasal korang ?
korang yakin ke kawan korang tak backstab ?
semua kawan ke yang nak korang berjaya ?
hei  (!). kalau ade aku kerat jarilaa doe.
ooppppss.tak marah nih .cume tetiba je aku teremosi.heee
oke fullstop !!

okeeee nak cakap sy pon ade kawan juga .:)
n semuenyer sy sayang.
tak kirelaa jauh ke ,dekat ke ,cerok mana pon aku sayang jgaklaa.
tapi kadang2 kite mesti ade sayang lebeh sikit kan kat kawan2 kite yg laen .ehh.kadang2 tuh banyak laa jugak.:)
tapi dlam ati kita ttap ade kawan kan ?huhu.
sori aty aku curik gamba kau kat fb .:)
kami sgt2 rapat .<3

kawan2 baru di uitm.

ex.tapi still kawan lagi kan?


yeaah! tu sume kawan aku .:)nih laa bdak2 lucky yg aku ingat tyme nak tulis blog.
hei don't u ever dare try to hurt them (!)
they are my apple to an eye okeh. so be nice with them.
Once they become my friends, they always are my friend . <3 <3 <3
everyone has special friend right ?
so do i.:)

   
gojes gilaaa en ?HAHA
 takkan lupe kan die nih sampai bila2.
    thanx fer cheering me up .:)


No comments:

Post a Comment