Thursday, May 5, 2011

Addicted to DOMO .

hei hei hei !
setiap orang msti ada feveret kartun tersendiri kan2 ?
dulu aku nih peminat tegar POWER RANGERS.
tapi nak cakap tuh dulu laa :)
but now ?
It's DOMO (!)
yeaahh. HAHA .tatau laa nape domo nih buat aku tertarik sgt2 .
hesshhhh. nak tawu tak ape tuh ?
comel gilaa kan <3
eratkan laaa kaseh syg walaupon gigi tajam .

nak letak die dalam kereta aku.hee.
bia si domo je yg bawak.
tengok tuh die tak takot pon kat ular. HAHA.
 berani en?
so do i .:)
 haaa comel tak ?
comel gilaa kan .:).
aku takde lagi neh benda tuh tapi kalau jumpe zaassss (!) komfem aku amek .heee
kalau orang nak bagi lagi2 laa aku amek.hesshhh. ++ syg kat org tuh skali .HAHA.
tudiaaaa. persan plak aku nih.huhu .

anyway slamat pagi =,= .
masa : 12.08 tengahari .
kejadian : atas katil .
mood : mngantuk .atas katil lagi nih .baru jer bangun tido .HAHA

1 comment: